Blog Detail
Har du andre spørgsmål?
Læs mere under Hjælp
Hvad hvis jeg ikke har planlagt DHL eventet endnu?
Vi anbefaler at sende en anmodning, så du kan sikre dig, at kokken er tilgængelig på den valgte dato.
Efter bekræftelse vil du stadig kunne: Ændre og tilføje i menuen og antal serveringer, ændre i antallet af gæster og allergier og skrive til kokken for at tale om menuen og middagen.
Hvornår skal jeg senest booke en kok til DHL stafetten?
Vi anbefaler, at du tidligst muligt reserverer din dato ved at sende en anmodning til den kok du gerne vil bruge til DHL stafetten. Hvis han ikke er ledig kan vores kundeservice højst sandsynligt hjælpe dig med at finde en anden der kan lave lignende menu til jer. Vores kundeservice kan kontaktes på 93 40 40 10 eller skriv til os på [email protected]
Hvad sker der, når jeg sender en anmodning til kokken?
Når du sender en anmodning til en kok, opretter du samtidig en profil, så du vil blive adviseret, når kokken har sendt et svar på anmodningen. Du vil få adgang til en beskedtråd, hvor du til hver en tid kan skrive til kokken og aftale nærmere.
Kan jeg ændre på kokkens menu?
Du kan vælge at tage udgangspunkt i en af kokkenes menuer eller få skræddersyet en menu lige til jeres smagsløg og setup til DHL.
Er du mere til fisk end kød? Eller foretrækker du kage frem for is til dessert? Send en anmodning til kokken og del dine ønsker, så I kan sammensætte en menu, der passer til dig og dit selskab. Kokken har derudover også mulighed for at lave alternative menuer baseret på allergier.
Medbringer kokken alt, hvad der skal bruges?
Ja, ud fra hvad I aftaler sørger kokken for at lave en menu hvor I ikke skal tænke på noget til DHL.
Hvad skal jeg selv stå for, når jeg booker en kok?
Kokken står får både indkøb, madlavning, servering og oprydning til DHL. Derfor skal du blot stå for at booke kokke og bestille drikkevarer (medmindre du booker vin, øl o.l. gennem vores kok.) og så skal I nyde en god dag til DHL stafetten.